Huisstijlgids

Huisstijlgids


Waarom een Human huisstijl?

Human is een sterk merk en dat tonen we graag. Niet alleen door mooie programma’s te maken, maar ook door te laten zien wie we zijn. Met een herkenbare huisstijl presenteert Human zich aan het publiek.

De huisstijl in deze gids is speciaal gemaakt voor het campagnejaar van Human. Hierin willen we extra opvallen. Deze nieuwe stijl vervangt grotendeels de huidige stijl met het oranje logo. Alleen op corporate uitingen, zoals het briefpapier, wordt het oranje logo nog gebruikt.

In deze gids vind je voorbeelden van de huisstijl en alle elementen om de huisstijl zelf toe te passen zoals het logo, de kleuren en de titelbalken.

De eindredacteur is verantwoordelijk voor het doorvoeren van de huisstijl in zijn of haar programma of project.

Heb je vragen, neem dan contact op met de afdeling Marketing van Human via huisstijl@human.nl.

Klik hier voor de stijlgids (met download links).

De definitieve regels programmavormgeving worden eind december 2018 toegevoegd.