ALGEMENE LEDENVERGADERING

Beeld en Geluid
Media Parkboulevard 1
1217 WE Hilversum

Bekijk hier het fotoverslag van de Algemene Ledenvergadering van 11 juni jl. De notulen zijn binnekort te vinden op deze pagina en onder officiële stukken.

Uitnodiging

Alle Human-leden zijn van harte uitgenodigd voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) op 11 juni 2017 om 11:00 uur (inloop vanaf 10:30 uur). Volg de instructies uit de uitnodiging die u als lid heeft ontvangen.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met de Human ledenservice via mail ledenservice@human.nl of telefonisch 088 20 58 058.

10:30-11:00u  Inloop met koffie en thee (+inschrijving)
11:00-12:45u  Algemene Ledenvergadering
12:45-13:30u  Lunch met medewerkers en programmamakers
vanaf 13:30u  Optioneel: bezoek Beeld en Geluid Experience
 (korting* voor ALV bezoeker en gratis met museumkaart)

* Bezoekers van de ALV betalen slechts 7,50 euro ipv 16,00 euro

1. Opening door voorzitter Magdeleen Sturm en terugblik op Schuldig
  2. Voordracht hoofdredacteur Marc Josten over de publieke opinie
  3. Presentatie jaarverslag door Magdeleen Sturm & Bert Janssens
  4. Gelegenheid tot het stellen van vragen n.a.v. jaarverslag
  5. Stemming door de leden
    - Vaststellen jaarverslag
    - (Her)benoeming Raad van Toezicht:
       Herbenoeming voorzitter Magdeleen Sturm
       Benoeming nieuw lid Yvonne Zonderop
    - Vaststellen wijziging statuten
  6. Presentatie 3FM Tussenuur door redactie
  7. Presentatie Human Online door Sanne Breimer
  8. Presentatie D.O.M. (werktitel) door Suzanne Weusten
  10. Sluiting

Route en bereikbaarheid

BEELD EN GELUID
Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid is het media-archief van Nederland. Het Instituut speelt een toonaangevende rol op het gebied van beheer en toegankelijk maken van het Nederlandse media-erfgoed. De ledenvergadering vindt plaats in Theater 1.

Het kleurrijke gebouw van Beeld en Geluid

OPENBAAR VERVOER
Beeld en Geluid is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Treinreizigers stappen uit op station Hilversum-Mediapark. Beeld en Geluid ligt direct bij de ingang van het Media Park op vijf minuten loopafstand van Station Hilversum-Mediapark. Daarnaast rijdt elk half uur buslijn 107 vanaf zowel NS-station Hilversum als NS-station Naarden-Bussum.

AUTO EN PARKEREN
Met de auto kunt u Beeld en Geluid het beste bereiken vanaf de A1, de snelweg tussen Amsterdam en Amersfoort. Neem afrit 9, Hilversum-Noord en volg de borden richting Media Park. Indien uw navigatiesysteem het (nieuwe) adres van Beeld en Geluid (Media Parkboulevard 1) niet herkent, kunt u het vinden op Sumatralaan 45, 1217 GP.

U kunt gratis parkeren bij de Villa VPRO (Wim T. Schippersplein 1, Hilversum), op drie minuten loopafstand van Beeld en Geluid. Bekijk hier de looproute. Het betreft de parkeervallei, het parkeerterrein voor bezoekers van VPRO/VARA-BNN/NTR, gelegen rechts van het VPRO-gebouw.

Het is ook mogelijkheid om bij Beeld en Geluid te parkeren. Beeld en Geluid beschikt over een eigen parkeergarage aan de achterzijde van het gebouw. Volg de borden "P Beeld en Geluid" op het Media Park. Het tarief is € 1,50 per uur (max. dagtarief € 9,00). Er is een beperkt aantal mindervalidenplaatsen aan de zijkant van het gebouw, achter de bushalte. Hier kan gratis worden geparkeerd.